•  50 000 articles immédiatement disponibles
  •  Service de retour gratuit (pour les pays membres de l'UE)
  •  Consultation personnelle sur des vélos
  •  Droit de rétractation 30 jours
  •  Montage en Allemagne

Retards sur les Renvois: Pour le moment, ça prend un peu plus de temps pour vous confirmer bonne réception du renvoi. Désolés pour ce contre-temps.

Voir l’aperçu

Magasins

Nous restons auprès de vous et vous offrons des services personnels. ROSE Bikes est maintenant situé dans quatre villes allemandes et en France près de Paris. Rendez-nous visite et profitez de nos services: d’une consultation détaillée, des réparations ou inspections. Nous vous aiderons.



Showroom ROSE Bikes France

14 Rue de Montfort 78310 MAUREPAS dans les Yvelines

Mail: [email protected] 


Can I purchase gift vouchers in ROSE stores?

Les chèques cadeaux ont un montant minimum de 10€ allant jusqu’à 1500€.  

Chèques cadeaux



What are my payment options in the stores?

You can pay at our stores using a variety of methods. We accept the following payment methods: cash, debit (EC) and credit cards (Mastercard & Visa), gift vouchers, financing through easyCredit (Bocholt), Google Pay & Apple Pay. 



Can I reserve an item in the store?

Yes, you are welcome to reserve an item with us at one of the stores.



What is your exchange policy?

All ROSE customers can take advantage of our 30 day return policy, giving you up to 4 weeks after receiving your order to return purchased items. You also have the right to an exchange in our ROSE stores. For this you need to have the original store receipt and the item must not have been worn or damaged. You can exchange normal as well as reduced items, with the exception of personal protective equipment such as helmets, body armour, glasses, etc. For further questions regarding exchanges in our stores, please contact our  customer service team



How can I apply for a job in a ROSE store?

You can find information to our open positions  here though we only offer the career page in German at this time. You are also welcome to send an unsolicited application to [email protected]



Why can’t I find the same products and brands in every ROSE Store?

The brands and items we offer depend on the sales space of each of our stores. So it is possible that some stores may have a specific item available which is not available in another store. You can use our online shop to purchase a large portion of our product range or check the availability of specific items in a store near you. You can see whether an item is available using the red or green circle (red means not in stock, green is in stock) on the product page. Please pay attention to the size and colour you select.

Anzeige der Verfügbarkeit in den einzelnen Stores

WPourquoi le showroom ne réserve pas le même stock que la boutique en ligne?

Sur notre site Internet, vous trouverez environ 50 000 produits en différents équipements, tailles et couleurs. Au showroom, vous avez la possibilité de regarder surtout des vélos, de les essayer et d’être consulté. Il y a également un choix de produits soigneusement sélectionné pour vous. Pour regarder l’assortiment entier, merci d’aller sur notre site web.  



Plus d’infos sur ROSE Bikes

WPour plus d’informations en relation avec ROSE Bikes, notre historique et nos promesses, cliquez ici ou sur « À propos de ROSE ».

CELA POURRAIT VOUS INTÉRESSER AUSSI: